Veel Gestelde Vragen

Reguliere Rondvaart Amsterdam

1. Hoe lang duurt de cruise?

  • 1,5 uur rondvaart: Dan vaart u een gehele ronde mee met de rondvaart zonder af te stappen.
  • 24-uurs Hop-on Hop-off: Uw ticket is 24 uur lang geldig en kunt zo vaak op en afstappen als je wilt en Amsterdam bezichtigen vanaf het water in je eigen tempo.

2. Hoe ver van tevoren moet ik aanwezig zijn?

  • Je moet minstens 10 minuten aanwezig zijn op je vertreklocatie. Alvast.

3. Vanaf welke leeftijd is de prijs van kinderen geldig tijdens de reguliere rondvaart?

  • 0 – 3 jaar: gratis
  • 4 – 12 jaar: Kindertarief
  • 13 – 99 jaar: een prijs voor volwassenen is van toepassing

4. Vanaf waar vertrekken de boten tijdens de reguliere rondvaart?



Boekingen en reserveringen

1. Ik wil de datum en / of tijd van mijn reservering wijzigen. Is dat mogelijk?

2. Openingstijden van het kantoor voor de verkoop en reserveringen:

  • Maandag tot vrijdag van 10:30 tot 17:00 uur
  • Zaterdag en zondag van 10.30 tot 18.30 uur

3. Moet ik mijn e-ticket afdrukken?

  • Ja, als u online een ticket koopt of een voucher heeft, moet u dit aan boord aanleveren.

4. Ik heb een kortingscode. Waar kan ik dit invoeren?

  • Nadat u de datum, tijd en hoeveelheid tickets hebt geselecteerd, kan de vouchercode worden ingevoerd in de winkelwagen op ons ticketplatform


Algemeen

1. Kan ik ook telefonisch reserveren?

  • Nee, helaas kunt u alleen online boeken of een van onze kaartverkoop.

2. Kan ik met een creditcard betalen?

  • Ja, we accepteren Visa en Master Card.

3. Ik heb iets verloren bij Amsterdam Circle Line, met wie kan ik contact opnemen?

  • U kunt het kantoor bellen om te vragen of uw item is gevonden. (020 – 2374322)


Aan boord

1. Is er verwarming aan boord?

  • Ja, onze boten zijn verwarmd. We hebben onze rondvaartboten, die volledig verwarmd zijn. We hebben ook onze halfopen boten, die zijn niet verwarmd maar er zijn wel dekens aan boord.

2. Is er een bar aan boord?

  • Ja, op de rondvaartboot is er een volledig uitgeruste bar aan boord.
  • Nee, op onze halfopen boten is er geen bar aan boord.

3. Is er een toilet aan boord?

  • Ja, we hebben alleen volledig uitgeruste toiletten aan boord van onze grote boten. Onze halfopen boten zijn niet uitgerust met volledig operationele toiletten aan boord.

4. Kan ik mijn eigen eten meenemen?

  • Nee, helaas kunt u uw eigen voedsel niet meenemen aan boord van een van onze boten.

5. Is er een gids aanwezig aan boord?

  • We hebben een zeer uitgebreid persoonlijk audiosysteem aan boord waarmee je met je eigen (gratis) hoofdtelefoons in een van de meerdere talen kunt luisteren naar een leuk en informatief verhaal over de plaatsen waar je langs vaart.

6. Kan ik een kinderwagen / rolstoel meenemen aan boord?

  • Het is mogelijk om aan boord te komen als u een rolstoel hebt die kan worden opgevouwen. Met een kinderwagen is het ook mogelijk om aan boord te komen, mits er ruimte aan boord is om de kinderwagen op te bergen. * Onze boten zijn toegankelijk wanneer mensen met een handicap twee / drie stappen in en uit de boot kunnen lopen.

7. Kan ik mijn hond meenemen?

  • Nee, omdat andere klanten mogelijk allergisch zijn, zijn honden niet toegestaan ​​aan boord (met uitzondering van blindengeleidehonden).


Staat de informatie die je zocht er toch niet helemaal tussen?

Neem dan contact met ons op via de email door onderstaand contactformulier in te vullen, en we zullen je zo spoedig mogelijk een reactie terug sturen.

Probeer bij het invullen je vraag zo specifiek mogelijk te formulieren.




Je gegevens zullen zorgvuldig en veilig worden bewaard, zoals omschreven in onze privacyverklaring