Veel Gestelde Vragen

Amsterdam Light Festival

1. Hoe lang duurt de cruise?

  • 75 minuten

2. Hoe ver van tevoren moet ik aanwezig zijn?

  • Je moet minstens 15 minuten van te voren aanwezig zijn op je vertreklocatie. 
    • Centraal station Oostzijde – F-PIER         (Klik voor MAP)

3. Vanaf welke leeftijd is de prijs van kinderen geldig tijdens Amsterdam Light Festival?

  • 0 – 3 jaar: gratis
  • 3 – 99 jaar, een prijs voor volwassenen is van toepassing

4. Vanaf welk station vertrekken de cruises tijdens het Amsterdam Light Festival?

  • De Water Color Cruises vertrekken allemaal vanaf dezelfde locatie:
    • Centraal station Oostzijde – F-PIER         (Klik voor MAP)



Boekingen en reserveringen

1. Ik wil de datum en / of tijd van mijn reservering wijzigen of bent u uw ticket kwijt? 

  • Afhankelijk van beschikbaarheid, kunt u uw reservering wijzigen. Of vraag uw ticket opnieuw op. Neem in beide gevallen contact op met onze supportdesk op tickets@eventix.nl.

2. Openingstijden van het kantoor voor de verkoop en reserveringen:

  • Maandag tot vrijdag van 10:30 tot 17:00 uur
  • Zaterdag en zondag van 10.30 tot 18.30 uur
  • Na sluitingstijd, is het van essentieel beland goed op uw ticket te kijken, de Kadesteward bij de F-Pier zal ook overige vragen kunnen beantwoorden

3. Moet ik mijn e-ticket afdrukken?

  • Ja, als u online een ticket koopt of een voucher heeft, moet u dit aan boord aanleveren.

4. Ik heb een kortingscode. Waar kan ik dit invoeren?

  • Nadat u de datum, tijd en hoeveelheid tickets hebt geselecteerd, kan de vouchercode worden ingevoerd in de winkelwagen op ons ticketplatform.
  • Heeft u tickets gekocht via een ander platform, neem dan contact op met de partner om de vragen te beantwoorden.
  • Koopt u direct via onze webshop uw tickets, maar werkt de kortingscode niet, dan kunt u contact opnemen met tickets@eventix.nl.

5. Ik heb een Special Deal ticket gekocht maar het extra Canal Cruise ticket nog niet ontvangen?

  • Nee dat klopt, dit ticket ontvangt u voor dat u aan boord gaat op vertoning van uw aangeschafte ticket(s).


Algemeen

1. Kan ik ook telefonisch reserveren?

  • Nee, helaas kunt u alleen online boeken of een van onze kaartverkoop.

2. Kan ik met een creditcard betalen?

  • Ja, we accepteren Visa en Master Card.

3. Ik heb iets verloren bij Amsterdam Circle Line, met wie kan ik contact opnemen?



Aan boord

1. Is er verwarming aan boord?

  • Ja, onze boten zijn verwarmd. We hebben onze rondvaartboten, die volledig verwarmd zijn. 

2. Is er een bar aan boord?

  • Ja, op de rondvaartboot is er een volledig uitgeruste bar aan boord.
  • Als u drankenpakket heeft afgenomen krijgt u een bandje.
  • Heeft u geen drankenpakket afgenomen kunt u drankjes bestellen aan boord.

3. Is er een toilet aan boord?

  • Ja, we hebben alleen volledig uitgeruste toiletten aan boord van onze grote boten. 

4. Kan ik mijn eigen eten meenemen?

  • Nee, helaas kunt u uw eigen voedsel niet meenemen aan boord van een van onze boten.

5. Is er een gids aanwezig aan boord?

  • We hebben een zeer uitgebreid persoonlijk audiosysteem aan boord waarmee je met je eigen hoofdtelefoons in een van de meerdere talen kunt luisteren naar een leuk en informatief verhaal over de kunstwerken waar je langs vaart.

6. Kan ik een kinderwagen / rolstoel meenemen aan boord?

  • Het is mogelijk om aan boord te komen als u een rolstoel heeft die kan worden opgevouwen. Met een kinderwagen is het ook mogelijk om aan boord te komen, mits er ruimte aan boord is om de kinderwagen op te bergen. * Onze boten zijn toegankelijk wanneer mensen met een handicap twee / drie stappen in en uit de boot kunnen lopen.

7. Kan ik mijn hond meenemen?

  • Nee, omdat andere klanten mogelijk allergisch zijn, zijn honden niet toegestaan ​​aan boord (met uitzondering van blindengeleidehonden).


Staat de informatie die je zocht er toch niet helemaal tussen?

Neem dan contact met ons op via de email door onderstaand contactformulier in te vullen, en we zullen je zo spoedig mogelijk een reactie terug sturen.

Probeer bij het invullen je vraag zo specifiek mogelijk te formulieren.




Je gegevens zullen zorgvuldig en veilig worden bewaard, zoals omschreven in onze privacyverklaring